Falešná voda 2009 – Sázava (31.7. -4. 8. 2009)

Protože už jsme v rámci Falešné vody v naší rodné zemi sjeli všechny řeky, které za to stojí, nezbylo nám nám, než nějakou řeku zopáknout. Volba padla na Sázavu. Protože jsme na Falešné vodě v roce 2002 startovali Sázavu ze Stvořidel, rozhodli jsme se, že letos začneme dál, aby aspoň část řeky byla pro nás nová.

Camrátko pro účastníky Falešné vody 2009

Zvadlo

Kemp Kuchelník nedaleko Ratají, kde jsme naplánovali sraz, se ukázal být ideální – v útulné hospůdce přímo v kempu se krásně hrálo a pařilo.

Sobotní ráno: výstavka mlsů, které se budou o této Falešné vodě laskat s našimi chuťovými pohárky.

Počasí klaplo – první dny pětatřicítky = ideální pro blbnutí na vodě a opalování

…a kdo se Falešné vody 2009 zúčastnil?
Milda + Weverka + Myšinka, Vráťa, Čára + Bára, Dalík, Hodnej Peťa, Špica + Johan, Mučenka, Otmar, Suli + Katka, Vítek + Lucka, Nika, Irééénka, Katka, Hej Tom, Medvěd, Jirka Molík, Karlík Molík + Molička, Vlk, Eliška, Honza, Robert + Eva, Bára…a další

Hemžíme se u jezu nedaleko Sázavy

Sobotní večer v tábořišti v Sázavě.

Sjezd šlajsny u kempu jsme si nechali až na ráno. Byla trošku záludná – několik posádek se v ní „seklo“. Na fotce nedobrovolně opouští loď Hodnej Peťa a Dalík

Tento den se ukázal být rozhodujícím z hlediska udělení placky „Norka“. Zprvu podávala nejvýraznější výkon Molička, dokonce se už zdálo že „Norka“ nemůže získat nikdo jiný, pak ale začalo pršet a déšť nás zahnal do krčmy „U žraloka“, kde se za hřmotu kytar a zpěvu strhla prudká becherovková smršť. Když v hospodě nezůstala už ani slza becherovky, déšť zeslábl a začalo se mírně smrákat, sedli jsme do lodí a pluli vstříc tábořišti. Někteří z nás ale měli slinu a tak pluje v lodi pili dál a dál….

…a tak se stalo že „Norka“ získal nejmenovaný člen FK, který byl až potmě přivezen v lodi na tábořiště U Kormorána.

Na fotce další ráno v kempu (některým z nás není úplně dobře).

Další den probíhal v pohodě. Bůh ví proč, už se tolik nepilo. Ale sem tam jsme se do hospůdky taky zašli podívat. Jako třeba tady na fotce právě jdeme do hospůdky, kde se mihne Antonín Panenka.

Dopluli jsme do kempu v Týnci, kde jsme si u ohýnku opět pěkně brnkli.

…a druhý den to přišlo! Dostali jsme se do vodáckého ráje.

Úsek Týnec-Pikovice při dost slušném nadstavu vody byl pro mnohé z nás tím nejdrsnějším (jeli jsme na otevřenkách) a zároveň nejkrásnějším co jsme kdy jeli.

Jirka Molík nasbíral na tomto úseku slušných 5 cvaknutí, které mu s přehledem zajistili placku „Největšího cvakálka“.

Na fotce Špica s Johanem na jezu v Krhanicích.

Jez Kaňov. Druhdy poměrně prostorově výrazný Milda není se svojí posádkou (+ Weverka a Magdička) na tomto jezu skoro ani vidět.

…k absolutní dokonalosti chybělo už jen sluníčko….

…které si ten den bohužel zrovna vybralo asi dovolenou.

…proplouváme krajinou trampských srubů.

Placky za nejlepší výkony

Norka vyhrál po zaslouženém výkonu Milda („…radši to snad ani nebudu komentovat“)

Největšího cvakálka získal Jirka Molík s úctyhodnými  7 cvaknutími. Musíme ho pochválit, že svůj úděl nesl velice statečně – jiný by při takovém počtu cvaknutí propadl depresím – Jirka nikoli.

Na závěr ještě grupáč účastníků Falešné vody